آموزش سئو تکنیکال

ساخت وبلاگ


در صورتیکه شما اخیرا با بهینه سازی آشنا گردیده باشید، آموزش سئو تکنیکال ممکن میباشد با مضمون‌ بهینه سازی تکنیکال نیز واکنش کرده باشید. در‌پی قصد داریم کاملا بدین پرسش که seo تکنیکال چیست و چه تاثیری بر بهینه سازی وب سایت داراست جواب دهیم. در‌صورتی‌که بخواهیم روشن، مصرح و کوتاه به‌این پرسش جواب دهیم می بایست بگوییم که seo تکنیکال در واقع حالت سایت را برای خزش و ایندکس ربات‌های گوگل آماده و ریلکس‌خیس می‌نماید. همانگونه که میدانید بهینه سازی از قسمت‌های مختلفی درست شده میباشد. On Page بهینه سازی، off Page سئو و همینطور بهینه سازی تکنیکال از مهم ترین آنها می‌باشند. On Page سئو در واقع هر استراتژی میباشد که شما برای با صرفه‌سازی تارنما خویش تبیین می کنید؛ به نحوی که فیض آن قابل روءیت بوسیله مخاطب میباشد. مانند پباده سازی قشنگ، به کار گیری از محتوا و ریچ‌مدیاها (فیلم، عکس، اینفوگرافی و...)، Off Page بهینه سازی نیز به استراتژی‌هایی گفته میشود که شما برای باصرفه کردن سایت تبیین کرده‌اید، ‌البته کاربر آن را در وب سایت شما نخواهد مشاهده کرد. مانند تولید بک ‌لینک و پیوند از روش رپورتاژ اطلاع رسانی‌ها. برای اخذ سود‌ی خوب در موتور جستجو گر گوگل مورد نیاز میباشد به هر سه قسمت اعتنا ویژه‌ای خواهد شد. ولی درین گفت و گو ما به یکی مهمترین و تخصصی‌ترین قسمت‌های بهینه سازی یعنی seo تکنیکال خوا‌هیم پرداخت.

seo تکنیکال چه اهمیتی دارااست؟

در صدر به صورت مختصر در جواب به‌این پرسش که بهینه سازی تکنیکال چیست توضیح دادیم. البته این قسمت از seo به آسانی تمجید آن وجود ندارد. در بنا شده در بهینه سازی تکنیکال شما بایستی به مورد ها مختلفی دقت داشته باشید. این موردها از سرعت بار گذاری شدن تارنما، تا کدنویسی‌ها و اکران در ورژن موبایل و... را مشمول می گردد. در هرحال شما می بایست وب سایت را طوری با صرفه‌سازی نمائید که ربات‌های موتور کاوش گر به راحتی بتوانند در پیوند‌ها بخزند و وبسایت شما‌را ایندکس نمایند. seo تکنیکال از مهم ترین نصیب‌های بهینه سازی وبسایت میباشد، چون هرچند شما سایتی قشنگ پباده سازی کرده باشید و یا این که از محتوای حاذق به کارگیری کرده باشید، گشوده هم در شرایطی‌که ربات‌ها نتوانند در وبسایت بخزند و آن را ایندکس نمایند عملا همه زحمات شما به هدر رفته. چون گوگل هیچ آرشیوی از داده ها تارنما برای اکران آن در شیت‌ی اولیه خویش نخواهد داشت. برای ایفا seo تکنیکال نیاز دارید که وبسایت شما از شالوده زیرساخت قابل قبولی داشته باشد. به این ترتیب در صورتی جدید استارت به عمل کرده‌اید لطفا به نکاتی که در‌پی گفته می شود توجه بیشتری نمائید و آنان‌را برای استحصال فیض‌ی عالی به عمل بگیرید.

مهم ترین قسمت‌های بهینه سازی تکنیکال

همان طور که در صدر گفته شد بهینه سازی تکنیکال یکی‌از مهم ترین قسمت‌های seo وبسایت میباشد و برای جاری ساختن آن نیاز دارید که موردها زیادی را مد حیث قرار دهید. به‌دنبال مهم ترین فاکتورهای seo تکنیکال را آورده‌ایم:

درصورتی که قصد دارید راجب بهینه سازی داده ها بیشتری استحصال فرمائید می‌توانید به تارنما تسمینو مراجعه نموده و دراین باره داده ها بیشتری دستیابی نمائید

نصیب پوشه txt

فولدر robots.txt در واقع به عبارتی راهنمای وبسایت شما برای ربات‌ها میباشد که بر روی هاست جای دارد. در‌این پوشه شما می‌توانید دسترسی ربات‌ها را برای نصیب‌های متفاوت انتخاب فرمائید. به عنوان مثال قسمت‌های مرتبط با داده ها یوزرها که مایل نیستید در دسترس  ربات قرار بگیرد و یا این که دسترسی‌های ادمین و بقیه داده ها خصوصی که نباید ایندکس خواهد شد را می‌اقتدار از روش پوشه robots.txt محصور کرد. البته در برخی مواقع ممکن میباشد به جهت خطاهایی سهوی دسترسی نصیب‌هایی از وبسایت برای ربات‌های موتورهای کاوش گر محصور خواهد شد. براین اساس هرچندوقت یکبار دسترسی یا این که عدم‌دسترسی قسمت‌های متفاوت تارنما را تحلیل نمائید. برای بررسی کردن نقشه وب سایت در نصیب نشانی مرورگر بعداز نشانی وبسایت عبارت robots.txt را تایپ فرمائید. مانند نمونه example.com/robots.txt

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 111 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:54


اصول کیفیت به کارگیری موتورهای کاوش از پیوند‌ها و مثال‌هایی از شایسته آموزش سئو تکنیکال ترین روش‌ها برای بهبود پیوند سازی
غرض از این نوشته‌علمی تولید بنیانی میباشد که از روش آن بتوان به شعور شایسته ترین رویکردهای پیوند سازی و همینطور روش استعمال موتورهای کاوش از پیوند‌ها دست یافت.

لینک و پیوند سازی فرنگی چیست؟
لینک و پیوند سازی فرنگی فرایند استحصال به لینک و پیوند های از سایت های دیگر به وبسایت شماست. غرض از لینک و پیوند سازی فرنگی در بهینه سازی، ارتقا تعداد لینک و پیوند های ورودی با با کیفیت به یک شیت اینترنت به مراد ارتقا مرتبه میباشد.

چرا لینک و پیوند سازی فرنگی اساسی میباشد؟
پیوند سازی فرنگی از التفات متعددی برخوردار‌است؛ چون لینک و پیوند ها یکی مهم ترین عامل ها سکو بندی تارنما ها می‌باشند. موتورهای کاوش مانند گوگل، در هنگام خزیدن (crawl) به تعداد فعلا های ورودی کیفیت بالا یک برگه اعتنا می نمایند. هرچه تعداد لینک و پیوند های کیفیت عالی بیشتر باشد، جايگاه وبسایت نیز فراتر خواهد بود.

دلایل استعمال موتورهای کاوش از پیوند‌ها:
در پیشین موتورهای کاوش صرفا با دقت به محتوای مو جود در وب سایت‌ها آن ها را درجه بندی می کردند. با این وجود، اشخاص متفاوت به مراد ارتقا سکو وب سایت خویش، آغاز به افزودن کلمات کلیدی به محتواهای خویش کردند. از آنجایی که کلیه صفحاتی که درجه بالایی اخذ کرده بودند محتوای مرتبطی نداشتند؛ سبب به ساخت تجارب کاربری ضعیفی شدند.

از این رو، محققین بازیابی داده ها، آغاز به رسیدگی تارنما ها با محتوای مرتبط و همینطور لینک و پیوند‌ های مو جود در وب سایت کردند. دانشمندان دریافتند که شایسته ترین صفحه های اینترنت صفحاتی میباشند که لینک و پیوند سازی کارکشته تری دارا‌هستند. هرچه لینک و پیوند سازی یک وب سایت بیشتر باشد، اعتبار آن هم بیشتر خواهد بود.

امروزه موتورهای جستجوی امروزی برای جايگاه بندی وب سایت‌ها از ترکیبی از هوش تصنعی و مصنوعی، یادگیری ماشین (از جمله در الگوریتم رنک برین)، پیوند‌ها و محاسبه کاغذ استعمال می نمایند. تغییر و تحول مهمی که در درجه بندی وبسایت‌ها به وجود آمده به معیار مرتبط بودن لینک و پیوند سازی ها برمی‌شود.
همواره غرض، به شمار آوردن لینک و پیوند‌هایی میباشد که به محتوای ورقه مرتبط بوده و معنا‌دار باشند.

همینطور موضوعی به اسم جايگاه بندی لینک و پیوند نیز وجود داراست که برای جايگاه بندی خویش پیوند ها آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. با درجه بندی پیوند ها می قدرت واحد سنجش اعتبار و مرتبط بودن را با تمرکز بیشتری سنجید. لینک و پیوند‌های مبلغی و پیوند‌هایی که حمایت کننده استراتژی محتوایی ندارند اعتباری نخواهند داشت.
موتورهای کاوش از لینک و پیوند‌ها تحت عنوان معیاری برای محبوبیت و اعتبار وبسایت‌ها به کارگیری می‌نمایند.
از آنجایی که صاحبان وب سایت ‌ها از طریق ‌های مختلفی برای ارتقا مرتبه صفحه های خویش استعمال می کردند؛ موتورهای کاوش نیز الگوریتم‌ های خویش را افزایش دادند تا پیوند‌های تصنعی (مثل تبلیغات اسپم) و لینک و پیوند‌های غیر مرتبط را شناسایی نمایند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:24


یکی دوستداشتنی‌ترین نصیب‌های سرچ کنسول گوگل ، Search Analytics میباشد آموزش سئو تکنیکال که‌این نصیب را می توانید از نصیب Search Traffic که در سمت چپ داشبورد سرچ کنسول جای‌دارد، پیدا فرمایید. سرچ آنالیتیکس تعداد دفعات اکران اینترنت‌وبسایت شمارا در گوگل علامت میدهد و بر پایه ی آن حتی میتوانید واحد سنجش ترافیک اینترنت‌تارنما‌تان را در حین‌های متفاوت تحقیق نمایید.

همینطور یکی‌از داده ها نفیس دیگری که از روش قسمت Search Analytics در کنسول سرچ گوگل به دست خواهید آورد، دستگاهی میباشد که یوزرها از روش آن به اینترنت‌تارنما شما رسیده‌اند، از جمله با تلفن هوشمند یا این که رایانه فردی خویش این کاوش را اعمال داده‌اند؛ همینطور این ابزار نماد میدهد که کدام صفحه ها دارنده بیشترین و کمترین نرخ کلیک بوده‌اند.

در شرایطی که با طریق عمل با گوگل سرچ کنسول آشنا باشید، این ابزار کاربردی قادر است در افزایش عملکرد سئوی وبسایت شما مؤثر باشد، چراکه داده ها ارزشمندی درباره‌ی با ترازو نرخ کلیک و معیار اکران اینترنت‌وب سایت شما ارائه می دهد و شما از روش این داده ها می توانید کوشش سئوی خویش را بهبود ببخشید.

سازش ورژن اینترنت در تلفن‌های همپا با سرچ کنسول گوگل
در سال 2015 گوگل اولی ورژن بروزرسانی سازگار با گوشی را برای اینترنت‌تارنما‌ها معرفی کرد تا صاحبان اینترنت‌وب سایت‌ها بتوانند مرتبه وبسایت و صفحه های خویش را در نتیجه ها جستجوی تلفن‌های یار باصرفه نمایند. ابزار سرچ کنسول نیز این امکان را برای یوزرها فرهم کرد تا بتوانند معیار سازش اینترنت‌وبسایت خویش را در تلفن‌های همپا پژوهش نمایند.

از آنجایی که بخش اعظمی از یوزرها مدرن جستجوهای خویش را در گوگل از روش تلفن‌های هوشمندشان اجرا میدهد، این قابلیت در کنسول جستجوی گوگل می تواند در با صرفه‌سازی اینترنت‌وبسایت‌ها برای قابلیت و امکان‌های کاوش در دستگاه‌های هوشمند تلفن هم کارآمد باشد.

از روش سرچ کنسول خیلی شل می‌قدرت نشانی اینترنت‌تارنما خویش را وارد کرد و متوجه این نکته حائض اهمیت شد که صفحه ارایی نام برده تا چه اندازه برای اکران در تلفن‌های همپا مطلوب میباشد.

یکپارچگی سرچ کنسول با گوگل آنالیتیکس
احتمالا اکثر بازاریابان از ابزار google analytics به کارگیری می‌نمایند و به طور طبیعی در حالتی‌که بتوانند داده‌هایی را که‌این ابزار در دست آن‌ها قرار می دهد، با داده‌های سرچ کنسول گوگل ترکیب نمایند، استعمال با صرفه‌خیس و کارآمدتری از این ابزارها خواهند داشت.

در حالی که گوگل آنالیتیکس آحاد درخواست‌های استفاده کننده برای یک واژه کلیدی در سراسر اینترنت را به شما می دهد، سرچ کنسول مهم ترین لغت ها کلیدی را که گوگل در وبسایت شما پیدا نموده است ارائه خواهد بخشید.

به صورت کلی کنسول جستجوی گوگل یکسری پردازش‌های مازاد را افزون بر آن چیزی که گوگل آنالیتیکس داراست، ارائه می دهد. بدین ترتیب وضعیت ترکیب ابزار گوگل آنالیتیکس در سرچ کنسول آماده میباشد و براحتی میتواند تلفیقی از این داده‌های اساسی را به دست آورید. برای شناخت با این ابزار، به مقاله‌ها مرتبط با گوگل آنالیتیکس در وبلاگ آموزشی مراجعه‌کنید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 333 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:50

همانطور که در فصل یک آموزش مقدماتی سئو برای شما تا حدودی موتور های آموزش سئو تکنیکال جست وجو و عملکرد ان ها را توضیح دادیم ، در این مقاله نیز قصد داریم به صورت کامل نحوه عملکرد کرال ، ایندکس و رنکینگ ها را برای شما به صورت کامل شرح دهیم. اگر فصل قبل را خوانده باشید ، تا الان باید بدانید ، موتور های جستجو ، ماشین های پاسخگو هستند که بهترین نتیجه را نسبت به کوئری سرچ شده توسط کاربر ، به او نمایش می دهند. پس به یاد داشته باشید ، اولین و مهم ترین فاکتور در محتوا ، قابل نمایش بودن آن برای موتور های جستجو است.

نحوه عملکرد موتور های جستجو
در حالت کلی ، موتور های جستجو مانند گوگل ، 3 مرحله کلی دارند :

کرال یا خزیدن (crawling) : در این مرحله که می توان گفت مهم ترین مرحله برای موتورهای جستجو می باشد ، ربات هایی که به ان ها کرالر یا اسپایدر نیز می گویند ، صفحه سایت شما را بررسی می کنند یا در اصطلاح در ان خزش می کنند.
ایندکس (indexing) : در مرحله دوم هنگامی که ربات های خزنده گوگل ، محتوا و صفحه سایت شما را بررسی کردند ، موتور جست وجو ان ها را دستبندی ، یا در معادل فارسی نمایه سازی می کند و در دیتابیس خود ذخیره می کند تا هنگامی که کاربر سوالی مربوط به ان اطلاعات داشت ، ان ها را به او نمایش دهد.
رتبه بندی (ranking) : در مرحله اخر موتور جستجو ، بهترین و مناسب ترین پاسخ را به کاربر از اطلاعاتی که آن ها را ایندکس کرده است ، نشان می دهد. این مرحله به شما نشان می دهد ، بهترین محتوا برای نیار کاربر ، یکی از اصلی ترین معیار ها برای رتبه بندی ، صفحه سایت شماست.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:37


گروه‌بندی و نظم منطقی را مد حیث داشته باشید. برای بیشتر شدن اثر url بر seo ، لغت ها آموزش سئو تکنیکال کلیدی را باطن نشانی بگنجانید. ساختاری بی آلایش، منطقی و تا حد ممکن کوتاه برای نشانی‌ها در حیث بگیرید. به مکان اعداد از اسم مجموعه‌ها استعمال فرمایید.
لغات را با خطه فاصله از هم مستقل فرمائید. در حالتی که دربین دو واژه، آندر لاین _ بگذارید، گوگل آنها را پیوسته در حیث می گیرد.
از حروف خرد به کارگیری نمائید. گوگل به حروف خرد و تعالی حساس میباشد.
تا جایی که ممکن میباشد اسلش‌های / کمتری به شغل ببرید.
خوب میباشد فعل‌ها را معمولی نمایید. از جمله به مکان working از work استعمال فرمایید.
در صورتی ساختار url وب سایت را عوض کردید از ریدایرکت ۳۰۱ به کارگیری فرمائید.
تلاش فرمائید پسوند پوشه در نشانی اکران داده نشود. از جمله php را از انتها نشانی حذف نمائید.
گوگل برای باصرفه‌خیس شدن نشانی صفحه های پیشنهادهایی ارائه میدهد که به عنوان مثال آن ها می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود:

با استعمال از فولدر txt دسترسی گوگل را محصور فرمائید. صرفا صفحاتی را در معرض دیدش بگذارید که مایحتاج میباشد چشم شوند.
با حذف پارامترهای غیر ضروری نشانی را تا حد قابلیت کوتاه فرمائید.
مدام وبسایت را ذیل حیث داشته باشید و هر سیرتکامل url شکسته یا این که معیوب را اصلاح نمایید.
بیشتر بخوانید :  گواهینامه SSL چیست و چه تاثیری بر seo داراست؟
اثر تغییر و تحول url بر seo
هنگامی که نشانی یک ورقه را تغییر و تحول می‌دهید، خزنده گوگل بعد از ورود به تارنما با تعداد متعددی خطای ۴۰۴ روبه‌رو میگردد. این مورد ممکن میباشد به حذف صفحه ها ایندکس گردیده و بک لینک و پیوند‌هایی که داشتند سبب ساز خواهد شد. برای پیشگیری از اثر تغییر و تحول url بر seo ، می بایست از ریدایرکت ۳۰۱ به کار گیری فرمایید.

این ریدایرکت به خزنده‌ها می‌فهماند که نشانی برگه عوض گردیده‌است و می بایست به نشانی تازه مراجعه نمایند.

تگ‌های کانونیکال نیز هنگام تغییر‌و تحول url به فعالیت میروند. با این تگ‌ها به خزنده‌ها می‌فهمانید که نشانی مهم محتوا کدام میباشد.

تحت عنوان توده‌بندی قادر خواهیم بود بگوییم اثر url بر seo چندان پررنگ وجود ندارد. برای مثال این طور وجود ندارد که با داشتن url نامناسب صفحه ها تارنما‌تان ایندکس نشوند. با این حالا، نشانی‌های کوتاه، پر‌نور و منظم میتوانند اثر مثبتی روی شرایط کلی تارنما‌تان داشته باشند. هیچ کس تا به هم اکنون از نظم منطقی ضرروزیان نکرده میباشد پس ساختار نشانی‌های وب سایت‌تان را آراسته نگه دارید!

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:47


تارنما مپ یا این که نقشه وبسایت (sitemap) برای وبسایت شما نقش یک راهنما آموزش سئو تکنیکال برای خزنده های موتورهای کاوش را بازی میکند. این نقشه مشمول لیستی از مهم ترین صفحه های وب سایت برای پند خزنده ها میباشد. حتی در حالتی‌که تجارب متعددی در قضیه توسعه و گسترش اینترنت ندارید، به احتمال زیاد در زمینه‌ی seo موتور کاوش یا این که بهینه سازی (بهینه سازی) چیزایی شنیده اید.

seo متشکل از فاکتورهای بسیار متعددی میباشد که می‌تواند مرتبه وب سایت شما‌را در موتورهای کاوش بهبود بخشد. اکثری از استراتژی های بهینه سازی که راجع به آنان می شنوید بر روی عبارات کلیدی متمرکز می‌باشند، البته شغل های دیگری نیز وجود دارااست که به به عبارتی اندازه اساسی میباشند. مثلا تشکیل داد نقشه وب سایت.

برای مثال، یکی شایسته ترین کارهایی که میتوانید برای ارتقاء ترافیک ارگانیک خویش ایفا دهید، ساخت و ساز نقشه وب سایت میباشد. این نقشه مشمول لیستی از همه URL های وبسایت شما با بعضا داده ها درباره‌ی آن ها میباشد. کاری که نقشه وبسایت اعمال میدهد، ادراک و نمایه سازی محتوای شما برای موتورهای کاوش میباشد. خوشبختانه امروزه برای ایجاد کرد یک وب سایت مپ نیازی به علم خاصی ندارید.

در‌این پست آموزشی از کامی بهینه سازی به طور بی نقص در ارتباط با نقشه های وب سایت عنایت آن ها و همینطور طراحی وب سایت مپ و تصویب آنها در گوگل کلام می‌زنیم. پس باما همدم باشید.

نمایشگر ویدئو

00:00
08:41


فهرست محتوا  اکران 
پیشگفتار ای بر نقشه وب سایت(sitemap)


آیا تا به درحال حاضر پندار نموده اید که گوگل به چه شکل وبسایت ها را پیدا می نماید و تصمیم میگیرد که به چه شکل مرتبه بندی شوند؟ پاسخ پرسش ربات گوگل میباشد، ربات گوگل یک نرم‌افزار “خزنده” میباشد که دارنده دو وظیفه اصلی میباشد.

بات گوگل با جستجو در اینترنت، از ورقه ای به شیت دیگر می رود. در حین مسیر، داده ها مرتبط با پیوندهای مختلفی را که بازدید می نماید و طرز رابطه آنان‌را به ثبت می رساند. آن‌گاه گوگل از این اطلاعات برای ساخت‌و‌ساز نتیجه ها کاوش و انتخاب اینکه کدام یک از مطالب خاص بیشتر آیتم کاوش میباشد، به کار گیری می نماید.

با اعتنا به محبوبیت پهناور گوگل و در مجموع عنایت ترافیک ارگانیک (موتور کاوش)، شما می‌خواهید همگی عملکرد خویش را برای امداد بدین ربات در فهم وبسایت خویش اجرا دهید. اینجا نقشه های وب سایت میباشد.

نقشه تارنما (که به آن نقشه نقشه XML نیز گفته می گردد) فایلی میباشد که هیچ یک از بازدیدکنندگان انسانی شما هیچوقت نمی بینند. بلکه صرفا برای موتور کاوش گر قابل مشاهده میباشد. وب سایت مپ نشانه گذاری گردیده‌است و هر ورقه را در تارنما شما لیست می نماید. همان گونه گفته شد، این پرونده بی آلایش ابزاری بسیار پر ارزش میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 244 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:44


به حیث شما تعدادی وب سایت اهل ایران وجود داراست؟ خب خیلی زیاد! یک‌سری آموزش سئو تکنیکال تا از آنان چیره می باشند و اکثر صفحه های و لغات کلیدی آنان در برگه اولیه گوگل یا این که حاصل اول چشم میگردند؟ تعداد خیلی پاره ای از آنها! صراحت دارد؟ ادله این مسئله هم معین میباشد. زیرا خیلی از وبمسترها یا این که نمی‌دانند اصول بهینه سازی تکنیکال چیست یا این که به هیچ وجه از آن استعمال نمی کنند!

خیلی وقت میباشد که الگوریتم‌های گوگل عوض شده میباشد و نمی‌اقتدار فقط با keyword stuffing و چپاندن تعداد متعددی واژه کلیدی در متن، ورقه خویش را به سکو‌های نخستین گوگل رساند. پس تکلیف چیست؟ شاید به لحاظ دشوار باشد، البته در صورتی استراتژی‌های بهینه سازی تکنیکال و در کنار آن seo داخلی و offpage را رعایت فرمائید، میتوانید یک سکو خیلی عالی در حاصل گوگل بگیرید. اساسی این میباشد که محتوایی باارزش و بی نیاز ایجاد نمائید، مقررات seo آن پیج را رعایت فرمائید و کاری نمائید که محتوایتان خیر صرفا برای یوزرها، بلکه برای موتورهای کاوش هم قابل قرائت باشد!

ولی به هیچ عنوان نیازی وجود ندارد دراین مورد تخصص داشته باشید! همین که بدانید این تکنیک‌ها چقدر اساسی میباشند و از آن ها مدبرانه استعمال نمایید، کافی میباشد. برای شناخت بیشتر با این زمینه، با اینجانب و یادگرفتن seo تکنیکال یاروهمدم باشید.

به دنبال این نوشته‌علمی می خوانید:

seo تکنیکال چیست و چرا مداقه داراست؟
طریق‌های بهبود تکنیکال seo
نقش Site Structure و Navigation
کراول، ارائه و ایندکس کردن
لینک و پیوند‌های داخلی به Deep Pages
مداقه عدم وجود محتوای کوتاه و تکراری
صفحه ها ایندکس نشده
سرعت صفحه های
چندین نکته بهینه سازی تکنیکال
عده‌بندی
سوالهای پرتکرار
بهینه سازی تکنیکال چیست و چرا التفات داراست؟


بهینه سازی تکنیکال، سئو تارنما و سرور میباشد که به کراولرهای موتورهای کاوش مثل گوگل یا این که بینگ یاری می‌نماید تا وب سایت شمارا تحقیق و ایندکس نمایند. اینترنت‌وب سایت شما می بایست با نیازهای فنی موتورهای جستجوی امروزی هم خوانی داشته باشد تا بتوانید مرتبه بهتری در نتیجه ها به دست آورید. 

معیارهای اصلی seo تکنیکال مشمول

خزش (crawling)،
ایندکس شدن (indexing)،
ارائه (rendering)
و معماری اینترنت‌وب سایت (website architecture)
 میباشد.

بعضی وقت ها مطالب خیلی نیکی برای سایتتان می‌نویسید، مقررات بهینه سازی on-page و off-page را هم رعایت می کنید؛ البته آنطور که بایستی از نظر فنی به آن اعتنا نمی کنید. درین مواقع از نگاه سکو‌بندی به ایراد برمی‌خورید. ابتدایی‌ترین وضعیت این میباشد که گوگل یا این که هر موتور جستجوی دیگری صفحه های اینترنت‌سایتتان را پیدا می‌نمایند، آنان‌را کراول می‌نمایند و در غایت رندر و ایندکس می‌نمایند. البته این مجموع موضوع وجود ندارد! حتی در حالتی که گوگل مقاله و محتوای شما‌را ایندکس نماید، گشوده هم با شما و سایتتان شغل دارااست.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:47


پیوند فرنگی Exteal Link یا این که به عبارتی BackLink به لینک و پیوند‌هایی آموزش سئو تکنیکال گفته میشود که از وبسایت‌های دیگر به تارنما ما ارجاع داده میشود. مراحل لینک و پیوند سازی یک فرآیندی میباشد که هر مالک اینترنت‌سایتی می بایست از آن داده ها کافی را داشته باشد.
پیوند‌ها معمولا 40 درصد از اعتبار و سکو‌ی هر اینترنت‌تارنما را تشکیل میدهند.

از این رو رسیدگی این لینک و پیوند‌ها و پرهیز از ارجاع‌های نامربوط و بی قیمت برای محافظت حالت سئوی تارنما التفات متعددی دارااست.

در‌این فراگیری قصد داریم به شما شیوه‌ی ساخت و ساز بک‌لینک و پیوند به طور درست برای بدست آوردن جايگاه‌ی بهینه سازی را یادگرفتن دهیم.

با ما هم پا باشید.

 

چه طور بک‌های اینترنت‌تارنما خویش را مشاهده و مانیتورینگ کنیم؟
برای مانیتورینگ بک پیوند‌های وبسایت می‌قدرت از طریق‌های تحت به کار گرفت:

1. استعمال از قابل انعطاف افراز دوستداشتنی Screaming Frog
ظریف‌ترین طریق رسیدگی بک‌لینک و پیوند از روش لاگ اینترنت سرور به دست میاید.

نرم‌افزار Screaming Frog سئو Spider یک قابل انعطاف‌افراز بدون‌پول و تائید گردیده بوسیله متخصصین بهینه سازی میباشد که قابلیت و امکان محاسبه بک‌پیوند از روش اینترنت‌سرور را دارااست.

2. استعمال از وبمستر تولز موتورهای کاوش گر گوناگون
گوگل وبمستر تولز -که یکی قدرتمندترین ابزارها برای تحقیق و بررسی اینترنت‌تارنما ها در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد- در سرچ کنسول خویش پیوند‌های خروجی و بیشترین صفحه های ارجاع گردیده را علامت میدهد.
بینگ وبمستر تولز از کمپانی مایکروسافت نیز در بخش بک پیوند‌ها به شما لیستی از تارنما‌های ارجاع دهنده و صفحه های آیتم ارجاع و متن‌های مستعمل را اکران می دهد.

3. اینترنت‌وبسایت‌های دیگر
وب سایت‌هایی مانند  ahrefs ، MonitorBackLinks ، moz و … نیز ابزارهای فوق‌العاده‌ای برای تحقیق لینک و پیوند‌های ورودی و خروجی اینترنت‌وبسایت شما میباشند که به وسیله حرفه ای‌ترین مختصصین seo آیتم استعمال هستند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 86 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:01


seo تکنیکال یا این که seo فنی یکی‌از بخش‌های اصلی در فرایند بهینه سازی وبسایت آموزش سئو تکنیکال میباشد که می بایست در کنار seo داخلی و سئوی آف پیج به آن دقت خواهد شد. در صورتی در بهینه سازی تکنیکال مشکلی وجود داشته باشد، احتمالاً همت شما جهت ارتقا درجه وبسایت در گوگل فیض گزینه انتظار را نخواهد داشت؛ به همین عامل بسیار اصلی میباشد که بدانید seo تکنیکال چیست و دقیقاً مشمول کدام قسمت بهینه سازی گردد. در seo فنی با طی کردن چندین مرحله به موتور کاوش امداد خواهید کرد که مجموع صفحه ها تارنما را ایندکس کرده و یک فهرست‌بندی کلی از وبسایت به وی ارائه دهید. به‌این seo «فنی» گفته می شود، چون هیچ ارتباطی با محتوای مهم وب سایت نداشته و به با صرفه‌سازی تحت تشکیل داد اینترنت می پردازد.


مراحل بهینه سازی تکنیکال
با توضیح کلی seo تکنیکال آشنا شدید و حال در‌پی به معرفی تکنیک‌های seo خوا‌هیم پرداخت که در فرایند seo فنی بایستی آنها‌را پژوهش فرمائید.

گزینش دامنه مطلوب
وبسایت‌ها به طور پیش فرض با www و سوای www گشوده می گردند که همین آیتم برای موتورهای کاوش بسیار گم راه‌ کننده خواهد بود. شما می بایست با تهیه و تنظیم یک دامنه معلوم به موتورهای کاوش آرم دهید که صرفا از یک دامنه به کارگیری میکنید، چون در غیر این شکل موتور کاوش وبسایت دارنده www و فاقد www را دو تارنما جداازهم در حیث می گیرد در‌صورتی‌که هر دو نشانی به وب سایت شما بر می گردد. با این واقعه موتور کاوش با تشخیص دادن محتوای نسخه برداری و بقیه نکات، سکو شما در کاهش داده و از وصال به شیت اولیه نتیجه ها سرچ دورتر می شوید. 

به صورت نمونه: در شرایطی‌که وب سایت شما com میباشد، هم با http://www.example.com و هم با نشانی http://example.com گشوده می شود که موتور کاوش به نادرست می پندارد دو وب سایت جداازهم می باشند؛ اگر هر دو یک کدام از بوده و یک محتوا را اکران میدهند. برای برطرف کردن این خلل تصمیم بگیرید که رغبت دارید وبسایت شما با www گشوده گردد یا این که فارغ از آن؛ آنگاه آن را تهیه و تنظیم فرمایید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 84 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:26


داده های ساختار یافته به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا محتوای کاغذ را به صدق فهم و شعور نمایند. آموزش سئو تکنیکال بسته به نوع محتوا می‌توانید داده های ساختار یافته مرتبطی را برای تعریف هر چه خوب آن به کار گیری نمائید. اسکیماهای متنوعی برای مطالب، ویدئوها، پادکست ها، تولیدها، فرمان تنظیم طعام، نقد ها و دیگر اشکال محتوا وجود داراست.

داده های ساختار یافته در تعدادی سال اخیر مداقه متعددی یافته و طبق اعلام گوگل، اثر آن ها به زودی زود از دربین نخواهد رفت.

11. صفحه های شبیه را در پوسته یک تیم بندی با یکدیگر همگروه فرمائید
با اینکه این مسئله به صورت بی واسطه با seo محتوا در خصوص وجود ندارد، ولی در شرایط کلی بر روی seo تاثیرگذار میباشد. گوگل در هنگام پایش یک شیت در صدر به محتوای آن دقت می نماید، آنگاه مشاهده می نماید که‌این شیت به چه گروه بندی هایی وابسته میباشد.

به عبارت دیگر شما بایست مجموعه هایی بسازید که برای مجموعه بندی صفحه ها قابل به کارگیری بوده و از آن ها در ساختار بندی وب سایت منفعت ببرید. این ساختار در منوی اساسی وب سایت و همچنین بردکرامب نمایانگر می‌گردد.

برای ایفا هرچه خوب این شغل از امرها تحت تقلید نمایید:

تعدادی گروه بندی بسازید.
تعدادی مقاله به‌این مجموعه ها اضافه فرمائید.
گروه بندی های وبسایت را سئو فرمائید.
گروه های وب سایت را در منوی مهم قرار دهید.
از کارکرد درست بردکرامب وبسایت اعتقادوباور نتایج فرمایید.
12. همواره تمهیداتی برای CTA یا این که خروج یوزرها در حیث بگیرید
در قسمت های گذشته این مقاله ذکر کردیم که مقصود مهم از یک محتوای seo گردیده استخراج رضایت یوزرها میباشد، البته به همین نسبت نیز بایست در راستای وصال به هدف ها بیزنس خویش نیز کارایی کنیم.

تکثیر هر مطلبی در سایتتان باید با هدفی همدم باشد. در واقع انتظار شما از قرائت محتوای وبسایت به وسیله یوزرها چیست؟ آیا قصد شما استحصال دنبال کنندگان بیشتر برای ایمیلتان میباشد؟ در‌این‌حالت‌ بایست قطعا ماژول عضویت در مجله ایمیلی تارنما را در انتهای مقاله به یوزرها اکران دهید.

آیا قصد شما فروش محصول ها و خدمت هایتان به یوزرها میباشد؟ برای دست یافتن به‌این غرض بایستی یوزرها را از روش دکمه های فراخوانی برای مبادرت (CTA) در دل محتوا به قسمت های فروش تارنما هدایت فرمایید.

آیا غرض شما کلیک یوزرها بر روی تبلیغ های وبسایت میباشد؟ در این‌حالت می بایست این تبلیغ ها را در هنگام قرائت محتوا بوسیله یوزرها برایشان اکران دهید.

آیا میخواهید یوزرها مجال بیشتری را در تارنما سپری نمایند؟ مطالب مربوط به هر محتوا را در انتهای هر پست قرار دهید. غرض شما هر چه که باشد، بایستی بدیهی بوده و یوزرها را به به عبارتی سمت هدایت فرمایید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02

چه بخواهیم چه خیر، الکسا بسیار دوست آموزش سئو تکنیکال داستنی و آیتم دقت میباشد. ما خواهیم توانست برای رسیدگی ترازو توسعه و گسترش خویش و شرایط در قبال رقبا به‌این ابزار رجوع و برگشت کنیم.
نکته قابل توجه این میباشد که وبسایت‌های محتوا شالوده و به طورخاص تارنما‌های که تعرفه‌های خویش را براساس تبلیغات و معیار بازدید دفاع می‌نمایند، با استناد به درجه الکسا قابلیت ارتقا درآمد خواهند داشت. هرچه سکو وب سایت شما در الکسا کمتر باشد، احتمالاً ترافیک وبسایت شما بیشتر میباشد پس میتوانید تعرفه‌های تبلیغاتی خویش را ارتقاء دهید این قضیه از آن جهت منصفانه میباشد که تبلیغی که میزبانی می کنید به وسیله اشخاص بیشتری چشم گردد.
پس وب سایت‌هایی که درجه الکسا تحت‌تری دارا هستند بیشتر بها‌گذاری می شوند و در فیض برای تبلیغاتی کلیکی می توانند هزینه بیشتری درخواست نمایند. به همین استدلال نیز مدیران ارشد آنان به‌طور مداوم در پی بهبود درجه الکسا میباشند.

سکو الکسا چطور احتساب میشود؟
سیستم مرتبه‌دهی وبسایت‌ها در الکسا به دست اندرکاران مختلفی مثلا بازدیدهای صورت گرفته روزمره از صفحه های و تعداد بازدیدکنندگان با تاکید بر سه ماه قبلی اعمال می شود، با ادغام این داده های عددی با نسبت‌هایی خاص انتخاب درجه وبسایت در الکسا ایفا می گردد.
مراد از بازدید روزمره در الکسا به گونه ای میباشد که درصورتی که کاربری در طی روز بارها به یک تارنما راز بزند، صرفا یک بازدید را به حساب آوردن می‌نماید.

طریق سکو بندی وبسایت ها در الکسا به چه شکل میباشد؟
در وبسایت قانونی الکسا آمده میباشد که مرتبه‌های الکسا براساس داده ها مرتبط با ترافیک‌های یوزرها در پنل داده‌های جهانی الکسا طی سه ماه قبلی میباشد. الکسا با داده ها به دست آمده از نوار ابزار خویش و ادغام تعداد بازدیدکنندگان روزمره و میانگین بازدید صفحه های جايگاه‌بندی وب سایت‌ها را اعمال می دهد.
به طور طبیعیً هرچه ترازو ترکیبی تعداد بازدیدکنندگان یکتا و بازدیدها از تارنما شما بیشتر باشد، مرتبه کمتری از الکسا خواهید گرفت.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:14

seo داخلی به آن گروه از تکنیک‌هایی گفته میگردد آموزش سئو تکنیکال که می بایست در درون وبسایت جاری ساختن شوند. برخی از مهمترین این تکنیک‌ها عبارت‌اند از:

-    ساخت‌و‌ساز محتوا
-    پیوند سازی داخلی
-    به کارگیری از متاها
-    سئوی تصاویر
-    seo سرعت وب سایت
-    سازش وبسایت با اشکال دستگاه‌ها از قبیل گوشی و تبلت
-    و اکثری مورد ها دیگر

واژه کلیدی یا این که کلیدواژه (keyword)
زمانی شما تارنما خویش را بهینه سازی میکنید، بایستی یک یا این که یک‌سری کلیدواژه را تعیین فرمایید و سایتتان را برای آن کلیدواژه‌ها seo نمائید. بدین ترتیب هنگامی مشتریان شما آن کلیدواژه‌ها را کاوش نمایند، تارنما شما در موضع اولیه شیت حاصل گوگل ظواهر می شود و مشتریانتان بر روی آن کلیک خواهند کرد. بدین ترتیب کلیدواژه بایستی کلمه ها یا این که عباراتی باشند که به احتمال زیاد مشتریان شما برای خرید از شما آنان‌را گوگل می‌نمایند.

محتوا
یکی‌از تکنیک‌هایی که برای بهینه سازی اجرا می شود ایجاد محتواست. کلیدواژه‌ها بایستی در همین محتوا به شغل بروند. محتوایی که ساخت و ساز میشود می تواند در وب سایت یا این که صفحه ها اجتماعی مانند اینستاگرام قرار بگیرد. هم‌اینگونه این محتوا قادر است به طور متن نوشتاری، تصویری، صوت، ویدیو و حتی تلفیقی از تعدادی نوع با هم باشد؛ از جملهً محتوای همین ورقه مشتمل بر تلفیق متن و تصویر میباشد.

 Content is King
"محتوا شاه میباشد" یک نقل عهدوپیمان میباشد که اکثر زمان ها در دنیای بازاریابی آنلاین، بازاریابی موتور کاوش و بازاریابی محتوا نقل میگردد. در پشت این عبارت معنایی وجود دارااست که محتوا، به ویژه متن، برای توفیق یک اینترنت‌وبسایت اصلی میباشد.

محتوای یونیک
محتوایی که از وبسایت‌های دیگر اسکن‌برداری نشده باشد؛ بلکه مولف آن با توده بندی مطالب از منابع متفاوت، با تفحص و اضافه کردن علم خویش به آن یک مقاله به طور کاملً منحصر و تازه اخلاق و رفتار نموده باشد.

محتوای مدام سبز
محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که منسوخ و سابق نمیشود. این مقاله تاریخ انقضا ندارد و مدام پاسخگوی نیاز خواننده گان میباشد. اسم این محتوا از گیاه مدام سبز گرفته گردیده‌است، گیاهی که برگ‌های سبز خویش را در مجموع ارتفاع سال محافظت می‌نماید.

چگالی کلیدواژه (keyword density)
یکی نکاتی که در سئوی ایجاد محتوا بایستی رعایت گردد چگالی واژه و کلمه کلیدی میباشد. چگالی کلیدواژه یعنی نسبت تکرار لغت ها کلیدی به تعداد تک تک لغات مو جود در متن.

به کارگیری زیاد از کلیدواژه (keyword stuffing)
بعضا سئوکارها و تولیدکنندگان محتوا لغت ها کلیدی را در متن به شیوه ناشیانه‌ای به خیل عظیم به فعالیت می برند به نحوی که متن به حیث غیرعادی رسیده و قرائت آن مشقت بار می شود. بدین فعالیت keyword stuffing میگویند؛ یعنی سئوکار در جایی که نباید، از لغات کلیدی بهره برد یا این که همان بیشتراز مقدار معمول و ما یحتاج، واژه کلیدی را در متن تکرار نموده است.
در سود این فعالیت، چگالی کلیدواژه زیاد شود.

 کلیدواژه‌های زمان بر (long tail keyword)
کلیدواژه در معنای یک واژه وجود ندارد بلکه قادر است دربرگیرنده تعدادی واژه باشد. پیشنهاد می شود از عبارات کلیدی وقتگیر‌ به کارگیری فرمایید؛ یعنی عبارت‌هایی که تعداد لغات بیشتری را در خویش مکان داده‌اند را تحت عنوان کلیدواژه تعیین فرمایید.

 Branded Keyword
واژه و کلمه کلیدی مارک گردیده یک عبارت میباشد که اسم تجاری وب سایت را در برمی‌گیرد. این نوع کلیدواژه‌های حاوی اسم مارک برای seo تارنما بسیار عنایت دارا‌هستند و منجر شناخته شدن اسم برندتان میان عموم خواهند شد.

LSI
Latent Semantic Indexing سیستمی میباشد که موتورهای کاوش برای تجزیه و نظارت کلماتی که معمولاً در نزدیکی یکدیگر به فعالیت می روند به کارگیری می‌نمایند. براین اساس میتوانند خوب به معنا هر کلمه در گزاره و در عبارت‌های زمانبر‌خیس پی ببرند و حاصل مرتبط‌تری به یوزرها ارائه دهند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:06

گوگل زمانی که ورژن نو الگوریتم گوگل آموزش سئو تکنیکال پنگوئن را در سال 2012 ارائه اعطا کرد. اینترنت تارنما های متعددی مبتلا افت مرتبه شدند. پیش از آن تاریخ خرید بک لینک و پیوند برای تارنما امری بسیار معمولی بود و بهینه سازی بخش اعظمی از وب سایت ها به بک لینک و پیوند هایی که خریده بودند متعلق بود. ولی امروزه دیگر نمی اقتدار از این شیوه seo بهره مند شد.

استراتژی های seo برای آنکه امروز بتوانند بصورت به یاد ماندنی اثر گذار واقع شوند بیشتر کارایی خویش را برای یافتن کلیدواژه های پیروز، و ادراک معنای عبارات کلیدی کاوش گردیده به وسیله کاربرانشان می باشند. استیناف لغات کلیدی و یافتن غرض یوزرها گوگل از لغت ها کلیدی کاوش گردیده و ایجاد محتوای مربوط به آن و تحقیق seo تکنیکال فرایندی میباشد که امروزه شرکت ها بهینه سازی برای ارتقا سکو تارنما مشتریانشان گزینش می نمایند.

نکته : الگوریتم هایی مانند الگوریتم رنک برین Rankbrain در جهت گیری بهینه سازی کاران به سمت رسیدگی درباره خواسته و مضمون‌ کلید کلمه های کاوش گردیده بوسیله یوزرها اثر به سزایی داشته میباشد. آشنایی شیوه کارایی این الگوریتم به مدیران تارنما ها و بهینه سازی کاران امداد می نماید که همواره وبسایت خویش را با تغییرات لغت ها کلیدی بوسیله یوزرها، آپ تو دیت نگه دارا هستند.

رده seo تکنیکال در کنار راهکارهای دیگر بهینه سازی
در سالهای اخیر seo تکنیکال توانسته میباشد رده خویش را در کنار طرز های دیگر seo مانند بازاریابی محتوا و ساخت و ساز بک پیوند  پیدا نماید.

 

 

استعمال بهینه سازی تکنیکال در سرتاسر عالم

 Bartosz Goralewicz موسس و مدیریت seo کمپانی Elephate می‌گوید:

هنگامیکه اینجانب بهینه سازی را شروع کردم seo کلاه سپید چندان دورازشوخی گرفته نمیشد و ساخت و ساز بک پیوند تحت عنوان مهم‌ترین راه‌حل بهینه سازی شناخته می‌شد. البته اینجانب به بهینه سازی داخلی عشق و علاقه مند گردیده بودم و درباره آن بیشتر و بیشتر بازرسی و بازرسی می‌کردم.

دست اندرکاران اثر گذار در seo تکنیکال
اقدامات گوگل بر ضد بک پیوند های اسپم و ساخت بیشتراز حد پیوند برای ارتقا سکو وبسایت
بسط سریع الگوریتم های گوگل
بغرنج خیس شدن اینترنت وبسایت ها
 الگوریتم گوگل پنگوئن با مجازات سرسختانه وبسایت هایی که با ساخت و ساز بک لینک و پیوند به پرورش ناگهانی در seo دست یافته بودند سبب شد که بهینه سازی کاران به تفکر راهکارهای دیگری برای جذب ترافیک طبیعی به وب سایت های خویش باشند. در کنار ساخت و ساز محتوا و بازاریابی محتوا، seo تکنیکال امکان بسیار بالایی در بهبود بهینه سازی تارنما داراست تا جایی که می قدرت اعلام‌کرد با به کارگیری از این تکنیک ها می قدرت  حتی خوب از زمانیکه الگوریتم گوگل پنگوئن عمل خویش را آغاز نکرده بود، به پیش رفت.

تغییراتی که گوگل در الگورتیم های خویش می‌دهد همواره بر روی مراحل seo اثر می‌گذارد این تغییرات فقط به الگوریتم گوگل پنگوئن پایان نمیگیرد بعضا از این تغییرات عبارتند از:

در سال 2003: الگورتیم Florida برای تقابل با استفاده بیشتراز حد کلمه ها کلیدی

در سال 2005: الگوریتم Jagger برای رویا رویی با پیوند های اسپم

در سال 2009: الگوریتم Caffeine برای ایندکس کردن صفحه ها در حین بروز رسانی آن‌ها

در سال 2010: الگوریتم MayDay برای رویا رویی با محتوای بی چگونگی و یا این که نادر چگونگی

در سال 2011: الگوریتم Panda برای پژوهش چگونگی محتوا

در سال 2011: آغاز استفاده SSL در جايگاه بندی وبسایت ها

در سال 2011: الگوریتم Freshness برای رسیدگی استفاده محتوای منحصربه‌فرد و رویا رویی با محتوای اسکن

سال 2012: الگوریتم گوگل پنگوئن و رویارویی با لینک و پیوند های اسپم

سال 2012: استعمال از Knowledge Graph

 سال 2012: سختگیری گوگل به EMD یا این که استعمال ظریف واژه و کلمه کلیدی در اسم دامنه

سال 2013: الگوریتم Phantom و تحقیق چگونگی بروز رسانی ها

سال 2013: الگوریتم Hummingbird تحت عنوان یکی‌از الگوریتم هسته ای گوگل شغل خویش را استارت کرد.

سال 2013: الگوریتم رنک برین RankBrain به پژوهش معنایی کلید کلمه و واژه های کاوش گردیده پرداخت

تغییرات کوچکتری هم دربین سال جاری ها فیس داده میباشد به عنوان مثالً:

سال 2005 گوگل نقشه تارنما را معرفی کرد

سال 2009 گوگل به کار گیری از تگ canonical را سفارش کرد.

سال 2011: سایتSchema.org و قابلیت و امکان ساخت و ساز جذابیت بصری در ورقه نتیجه ها کاوش

سال 2011: صفت rel=next/prev برای بلاگ ها معرفی شد تا مدیران بلاگ بتوانند صفحه ها بعد از آن و گذشته مقاله ها خویش را به گوگل معرفی نمایند.

 بهینه سازی تکنیکال موضوعات متنوعی را دربر میگیرد و شرکتهای گوناگون با راهکارهای متفاوتی با آن مواجه میگردند. اینترنت وبسایت ها امروزه بسیار بغرنج گردیده اند. این ابهام بر مواقعی مانند سرعت صفحه ها، ایندکس شدن محتوا  و رندر کردن وب سایت اثر گذارده میباشد. از طرفی خوی مخاطبان نیز تغییرات متعددی نموده است. مخاطبان امروزه از موبایل های همپا خویش برای کاوش به کار گیری می نمایند و همین هم اکنون که‌این نوشته‌ی‌علمی را می‌خوانید کاوش صوتی در گوشی در حالا بسط میباشد. شما میتوانید با هر زبانی حتی لهجه فارسی با موبایل خویش سخن بزنید و منظور خویش را مطرح کرده و تلفن همراه شما برایتان داده های مرتبط را از اینترنت مییابد. این تغییرات تاثیرات فراوانی بر روی seo گذارده اند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:40

در بازاریابی محتوا درباره محتوا و seo تکنیکال آموزش سئو تکنیکال و ضرورت استفاده آن‌ها در وبسایت مشاجره‌های متعددی مطرح شده است. موضوعی که ما قصد داریم در‌این نوشته‌علمی به آن اشاره کنیم، این میباشد که رعایت اصول seo تکنیکال و بازاریابی محتوا دو طرز منقطع و متمایز از هم نیستند. بلکه یک وب سایت برای توفیق به هر دوی این تکنیک ها نیاز داراست.

شاید ادله آنکه بیشتر تارنما‌ها هر دوی این نحوه‌ها را در seo وبسایت خویش به فعالیت نمی‌مارک این باشد که کشف کردن فردی که بتواند هر دو فعالیت را به‌شکل ماهر اجرا دهد شغل مشقت میباشد و کمپانی‌ها مجبور میگردند که دربین این دو شیوه یکی از را گزینش نمایند.

در حالتی‌که بخواهیم به‌این پرسش که محتوا یا این که seo تکنیکال چه طور نسبت به هم حق تقدم‌بندی میگردند، جواب منصفانه‌ای بدهیم می بایست بگوییم که‌این مسئله بستگی به شیوه کارکرد تارنما فعلا دارااست. اینکه تارنما شما با چه سرعتی میخواهد به سود رسد و اینکه بیزنس شما تا چه حد عظیم میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در کسب و کار خویش داشته‌اید. کلیه در گزینش پاسخ این پرسش نقش دارا‌هستند.

مشکلاتی که محتوا و بهینه سازی تکنیکال میتوانند حل نمایند

شیوه تلاش فعلی وبسایت
اینکه شما پول خویش را برای کدام گروه صرف نمائید تا سود بهتری از seo وبسایت خویش به دست بیاورید بستگی به طریق تلاش فعلی وب سایت و هدفی دارااست که وبسایت شما قصد دارااست به آن رسد:

عملکرد برای بدست آوردن مرتبه عالی: در شرایطی‌که شما نمی‌توانید سکو‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، وبسایت شما با خطاها تکنیکال روبرو میباشد و به طبعً بایستی بر روی بهینه سازی تکنیکال سرمایه‌گذاری نمائید.
تداخل در محتوای وب سایت: در حالتی که مرتبه وبسایت شما به این دلیل که صفحه ها متعددی از وبسایت شما سعی بر مرتبه‌گیری برای چندین کلمه و واژه کلیدی واحد را دارا هستند، افت کرده، مسلماً شما می بایست محتوای خویش را دستکاری فرمایید تا بتوانید این اختلال را برطرف فرمایید.
شیت تولیدها با پیکربندی چندگانه جايگاه ای به دست نیاورده میباشد: در شرایطی که کاغذ تولیدات شما تعدادی مورد مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به گزینش استفاده کننده قرار می دهد، عدم ایندکس شدن کل این حالات به احتمال زیاد به جهت بهینه سازی تکنیکال میباشد.
صفحه های فروش با وجود تولیدات همیاران و خرده فروشی ها مرتبه نمی‌گیرد: در صورتی شما تولید ها کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که چند کمپانی در ساخت جنس آخری شما دخیل میباشند، عدم جايگاه‌گیری معمولاً به جهت محتوای نسخه برداری میباشد. شایسته ترین روش برای برطرف کردن این نقص‌ ساخت‌و‌ساز محتوای مخصوص برای محصول ها میباشد.
سرعت نتیجه ها
جواب بدین پرسش که ساخت محتوا یا این که رعایت اصول seo تکنیکال سود سریع‌تری برای وبسایت شما دارااست نیز متعلق به حالت فعلی وب سایت شما میباشد.

در حالتی‌که سایتی محتوای کیفیت خوب و منحصربه‌فرد نداشته باشد، بهینه سازی تکنیکال به تنهایی نمی‌تواند یاری چندانی به سکو‌گیری محتوا نماید و وجود یک محتوای خوب فارغ از آنکه آنرا به صدق به گوگل معرفی فرمایید نیز سبب ساز نمی شود که مرتبه خیر و خوبی در گوگل بدست آورید. به این ترتیب همگامی ساخت محتوا و رعایت بهینه سازی تکنیکال برای بدست آوردن سریع‌ترین نتیجه ها ضروری میباشد.

یک تارنما با رعایت دست‌کم‌های استاندارد بهینه سازی تکنیکال و ایجاد شایسته ترین محتوای کیفیت بالا میتواند توفیق نیکی دستیابی نماید و همچنین یک تارنما با ساخت یک محتوا با دست‌کم چگونگی استاندارد و رعایت گیسو به گیسو بهینه سازی تکنیکال درجه خیر و خوبی دستیابی خواهد کرد. اما گشوده هم تکرار می کنیم که‌این زمینه به موقعیت فعلی وبسایت نیز بستگی فراوانی داراست.

محتوا کیفیت عالی در‌حالتی که از شبکه‌های بازاریابی دیگر مانند شبکه‌های‌مردمی برای ارتقا واحد سنجش بازدید کننده به کارگیری نماید فیض سریع‌تری برای وبسایت به دست خواهد آورد. این شیوه به برندینگ تولیدها و کمپانی نیز امداد متعددی خواهد کرد. در‌صورتی‌که بخواهید برای بازاریابی محتوای خویش هزینه پرداخت فرمایید، استعمال از تبلیغات در کانال‌های مجازی و آدرس اینترنتی مارکتینگ در تکثیر محتوا بصورت آنلاین، می توانید بسیار پیروز کار کرده و در واقع مزایای یک محتوای بهتر برای مارک سازی بسیار میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 166 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:35

نه! ضرورتی برای تصویب تارنما در گوگل نیست آموزش سئو تکنیکال با قرار دادن محتوا در وب سایت و تبلیغ محتوای وب سایت در شبکه های عمومی و وبسایت های دیگر، تارنما خویش به خویش به وسیله گوگل شناسایی می‌گردد. ولی نکته اینجاست که اینترنت مستر گوگل فقط وبسایت را تصویب نمی نماید. تجهیزات مدیریتی این تارنما بسیار زیاد می‌باشند. بعنوان نمونه در حالتی که شما برگه ای در وب سایت دارید که جايگاه گوگل آن برای شما دارای اهمیت میباشد یا این که در صورتی‌که تغییراتی در صفحه های تارنما خویش ساخت‌و‌ساز نموده اید و می خواهید صفحه های مجددا بوسیله گوگل خوانده گردد کافیست در اینترنت مستر امر Fetch را اعمال فرمائید:

بدین ترتیب خلال باور از اینکه وب سایت بوسیله گوگل بدرستی پردازش می‌شود می‌توانید از گوگل بخواهید که بر درجه شیت تجدید حیث نماید. در‌حالتی که لینک و پیوند های داخلی و تبلیغات موثری برای ورقه جاری ساختن داده باشید. ممکن میباشد درجه بهتری بدست بیاورید.

گوگل اینترنت مستر تجهیزات بی نظیری را بصورت بدون پول دراختیار شما قرار می دهد بدین ترتیب عملاً دلیلی برای عدم نام نویسی تارنما در آن نداریم.

چه افرادی می بایست از ابزار اینترنت مستر به کارگیری نمایند
هر هر کس تارنما داشته باشد.! از مالکان وبسایت که چندان عشق ای به وب و تارنما ندارند تا ماهر ها، از تارنما های جدید احداث تا تارنما های حرفه‌ای، ابزار اینترنت مستر گوگل می تواند برای تمامی این اشخاص اثر گذار باشد.

صاحبان کسب و کار:  حتی چنانچه تصور می نمایند که دانشی از کیفیت شغل با اینترنت مستر گوگل که به آن کنسول کاوش هم می‌گویند ندارند. شما بایستی با مفاهیم همگانی اینترنت مستر آشنا گردید. شاید شما از کمپانی طراح وبسایت برای جاری ساختن پیکربندی اینترنت مستر وبسایت خویش امداد بخواهید. دراین‌صورت شما می‌توانید از کمپانی ساخت سایت بخواهید که توضیحاتی در باره آمارهای بخش های متفاوت به شما بدهد. ایده کلی که شما بدانید چه تغییراتی میتواند جستجوی وبسایت شمارا برای استفاده کننده معمولی خیس نماید بسیار خوب بنظر می رسد. این ایده کلی دقیقا مهم ترین نصیب کار های اینترنت مستر گوگل میباشد.

متخصصات seo یا این که بازاریابها، بعنوان افرادی که در بازاریابی آنلاین تمرکز دارااست: کنسول کاوش برای مانیتور کردن ترافیک تارنما موثر خواهد بود. به امداد آن میتوان درجه وب سایت را با صرفه کرد. میتوان ظواهر وبسایت در حاصل کاوش را تغییر تحول بخشید. میتوان ابزارهای اینترنت مستر را برای مدیر خوب همدم با دیگر ابزارهای مدیر گوگل مانند گوگل ترندز و گوگل آنالیتیکس به شغل پیروزی.

مدیران وب سایت، می‌توانند درباره صحت سعی سایتشان مطمئن شوند: کنسول کاوش به مدیران تارنما قابلیت مانیتور سریع و آسوده ایرادات سرور را می‌دهد. خطاها لود داده ها در وبسایت، خطاها امنیتی تارنما ،... به وسیله وبمستر گزارش داده خواهند شد.

بسط دهنگان اینترنت: درصورتی که برای وبسایت کد های ساختاری برای طریق به اکران درآمدن وبسایت در گوگل نوشته باشید می‌توانید در اینترنت مستر خطاها احتمالی این کد ها را یافته و اصلاح فرمائید.

بسط دهندگان نرم‌افزار: می توانند از ابزار اینترنت مستر گوگل برای اعتقادوباور از اینکه گوگل توانا به یافتن تک تک صفحه های برنامه آنان میباشد. به کارگیری نمایند. با دقت اینکه پلتفرم های متنوعی برای ساخت و ساز قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه وجود دارااست یقین از در چنگ بودن همگی منابع مورد نیاز برای گوگل ضروری میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 89 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:56

بهود بهینه سازی وبسایت یک مقصود میباشد آموزش سئو تکنیکال و در مسیر وصال بدین مقصود و راز هر پیچ میتوانید از راهنماها و مسیریاب‌های گوناگون استعمال فرمائید. یکی‌از این‌راه‌ها برای بهبود seo وب سایت، کامنت مارکتینگ یا این که بازاریابی طریقه میباشد. در خصوص این که کامنت مارکتینگ چیست؟ پیرو به‌طور بی نقص توضیح میدهیم، اما تحت عنوان پیشگفتار میتوانیم بدین نکته اشاره کنیم که هر چه محتوای بهتری بنویسید، طوری که تعداد بیشتری تشویق شوند و برای مقاله‌تان کامنت بگذارند و یا این که به‌دنبال مطلبی که نوشته‌اید دعوا چالشی به‌رویکرد بیفتد، شما گام بلندمرتبه‌تری را در شیوه کامنت مارکتینگ و بهبود بهینه سازی وب سایت‌تان برداشته‌اید.

کامنت مارکتینگ چیست؟
از روش نظرها یوزرها، می‌اقتدار برای وبسایت بازدیدکننده بیشتری جذب کرد که به آن کامنت مارکتینگ می گویند. رضایت یوزرها از مطالب یک تارنما برای گوگل، به واحد سنجش متعددی مداقه داراست و درصورتی که مطالب ارزشمندی ساخت‌و‌ساز نمائید، گزینه اعتنا قرار می گیرید. اما گوگل برای قیمت‌گذاری روی محتوای یک وبسایت، ملاک‌های متفاوتی داراست که یکی آن ها نظرها یوزرها میباشد. گوگل کامنت گذاشتن برای یک مقاله را به اکانت باارزش و موثر بودن آن مقاله میگذارد، براین اساس مرتبه بالاتری به آن میدهد. 

اما برای این‌که یوزرها تشویق شوند و در انتهای مطالب شما کامنت بگذارند ترفندهایی نیز وجود دارااست که به دنبال به آن می پردازیم.

چه کنیم تا یوزرها ترغیب شوند و برای مطالب وبسایت کامنت ( لحاظ) بگذارند؟
_ تایپ کردن محتوای گران بها: اولیه از کلیه بایستی محتوای کاربردی ساخت و ساز فرمائید. محتوایی که به نیازهای کاربر جواب دهد و همین‌طور برای خواننده پرسش ساخت نماید. اینگونه محتوایی قادر است استفاده کننده را به حیث دادن در خصوص مطالب تشویق نماید، از طرفی ممکن میباشد پرسش‌هایی در ذهن کاربر ساخت نماید به گونه ای که ترغیب گردد سوالاتش را از تالیف کننده مقاله بپرسد.

-جواب به مجموع ابهامات یوزرها: در زمان متن، نصیب‌هایی وجود دارااست که ممکن میباشد ساخت پرسش یا این که پیچیدگی نماید؛ در‌این مواقع می توانید برای استفاده کننده‌ها توضیح بدهید که در صورتی‌که ابهامی داشتند، سوالاتشان را در قسمت نظرها بپرسند و همینطور این اعتقادوباور را به آن‌ها بدهید که سوال‌هایشان را کاملا جواب می‌دهید و ابهامی باقی نخواهید گذاشت.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 324 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:15

برای صفحه های فرود وبسایت ها بایستی آموزش سئو تکنیکال به خیال و خاطر داشته باشید که بخش اعظمی از یوزرها کل محتوای برگه شما‌را نخواهند خواند. آن ها یک نگاه زود گذر به محتوای کاغذ خواهند انداخت و فقط بخشی که به پرسش آنان جواب میدهد را رسیدگی می نمایند.

تیتر های مهم و فرعی به یوزرها یاری می نمایند که بتوانند با‌گاز محتوای هر قسمت از کاغذ را ادراک نمایند و قسمت متبوع خویش را برای تحقیق گزینش کنند.

زمانی که می‌خواهید از تگ های تیتر بندی به کار گیری فرمایید، ساخت یک ساختار، خوانایی برگه را ارتقاء میدهد. در صورتی تیتر شما تحت گروه تیتر مهم میباشد آن را با تگ H2 در ورقه قرار دهید و چنانچه تگ H2 خویش دارنده یک ذیل تیم بود آن را با تگ H3 به اکران بگذارید و به همین ترتیب الی پایان از تگ های تیتر بندی استعمال نمائید.

در‌صورتی‌که در ورقه ای متن تگ های h بیشتراز متن تگ های p میباشد بدانید که تیتر بندی وب سایت خویش را خطا ایفا میدهید. گوگل به سئو بیش تر از حد صفحه ها حساس میباشد و در‌این‌حالت‌، بازدارنده درجه گیری مطلوب صفحه ها تارنما شما گردد.

seo متن URL صفحه های
یک راهنمای کلی برای طریق تایپ کردن URL صفحه ها این میباشد که URL صفحه ها می بایست کوتاه باشد و براحتی خوانده گردد. عامل ها دیگری نیز در seo URL صفحه های وب سایت موثرند که به‌دنبال به آنان میپردازیم.

هنگام چک url نشانی های کوتاه خیس مرتبه بهتری بدست خواهند آورد. به نمونه پایین نگاه فرمایید.

http://domain.com (Folders = 1)
http://domain.com/folder1 (Folders = 2)
http://domain.com/folder1/folder2 (Folders = 3)
با هر اسلش وارد یک فولدر تازه خواهید شد. درصورتی که این فایل ها برای موتورهای کاوش و مخاطب اثر گذار نباشند بایستی حذف شوند. در تارنما های اهل ایران بسیار شاهد فولدر ای به اسم FA هستیم در حالی که وبسایت یک زبانه میباشد و یک زبانه می‌ماند و خیر مخاطب و خیر موتور کاوش از این فایل هیچ به کارگیری ای نخواهد کرد.

هر چه تعداد فایل های نشانی ورقه کمتر باشد در معنای مهمتر بودن برگه و مرتبه به دست آوردن عالی آن در گوگل میباشد. عدم وضوح ساختار تارنما از نگاه تعداد فایل ها و پیوندها غامض آن‌ها باهم موجب طاقت فرسا خیس شدن رابطه یوزرها و موتورهای کاوش با وبسایت میشود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:23

همگی ما درباره درز داده ها از صورت بوک آموزش سئو تکنیکال بوسیله یک اپ فرد ثالث third parties  شنیده ایم. مسائل این چنینی منجر میشود که تمامی صاحبان تارنما به درنگ بیافتند که فضای اینترنت فضایی میباشد وابسته به آن‌ها میباشد و جانبداری از امنیت آن وظیفه ای میباشد که عدم اجرا آن باعث به ضررهای دنیوی هنگفتی برای کلیه می‌شود. شاید در قبلی یوزرها گوگل به امنیت تارنما شما توجهی نداشتند البته امروزه مشاجره های متعددی بر رمز امنیت اینترنت و قابل انعطاف افزارهای زیر اینترنت بر رمز گویش ها میباشد. مطلقاً تمامی شما با دعوا های پیرامون امنیت در اپلیکیشن پیام رسان سروش آشنا می باشید. البته نکته ای که درین نوشته‌ی‌علمی به آن خوا هیم پرداخت عنایت خویش گوگل برای مشاجره امنیت میباشد. این زمینه که معیار امن بودن تارنما شما یک کدام از عنصرها مهم درجه گیری تارنما شما در گوگل میباشد. نکته ای وجود ندارد که بتوان نادیده گرفت. امروزه دست اندرکاران امنیتی وبسایت جزئی از استاندارد های تعامل داده ها در اینترنت محسوب می گردد.

در سال 2014 در کنفرانس هر ساله گوگل Pierre Far اظهار داشت که HTTPS در سرتاسر اینترنت توسعه پیدا نموده است و هر ارتباطی در وب بایستی به طور پیشفرض امن باشد. پروتکل Https استانداردی برای امنیت در دوسوی درگاه داده ها می باشدکه به امنیت جابجایی داده ها در وب سایت ها می انجامد.

استاندارد دوسویه برای امنیت داده ها در معنای آن میباشد که هم هنگام ارسال داده به سرور و هم هنگام اخذ داده از سرور اطلاعات رمزنگاری می‌شوند. اشکال متعدد SSL با بها های متفاوت فقط در طرز این کد بندی داده ها با یک دیگر تفاوت دارا هستند. هنگام نرم افزار نویسی با ASP یا این که PHP یا این که حتی هنگام اپلیکیشن نویسی برای تلفن همراه های اندروید شما می‌توانید با فایده گیری از یک واسط برای اتصال به خزانه امنیت اپ زیر اینترنت خویش را فراتر ببرید. این مسئله در اپلیکیشن هایی که منبع آن در مشت مخاطب میباشد التفات بالایی دارااست.

نکته: پباده سازی پروتکل های امنیتی پایین اینترنت به ارتقا مغازه های آنلاین خواهد انجامید و این دستور سبب میگردد که روز آپ تو دیت بیزنس های بیشتری به عرضه کالاهای خویش به طور آنلاین رو بیاورند. نقش دفاع از امنیت داده ها یوزرها در توسعه هر چه بیشتر اینگونه مغازه هایی انکار ناپذیر میباشد.

سوالی که مطرح میباشد این میباشد که آیا جابجایی وب سایت به HTTPS حقیقتاً با ارزش میباشد؟ HTTPS مخارج اضافه ای بر دوش مالکان سایتها قرار می‌دهد براین اساس بایستی ادله موجه ی برای تایید این هزینه وجود داشته باشد. برای جواب به‌این پرسش به جواب گوگل درباره دلایل جابجایی تارنما به HTTPS بازگشت کرده ایم:

اصول HTTP در مقابل HTTPS
HTTP- Hypertext Transfer Protocol و HTTPS (Secure HyperText Transfer Protocol) هر دو یک ساختار دارا‌هستند که به شما اذن می‌دهد داده ها را در وب به اکران بگذارید و اخذ نمایید، این واقعه معمولاً از روش یک کاغذ اینترنت فیس می‌دهد. HTTPS برای جاری ساختن وظایف HTTP به هم پا یک لایه اضافه امنیتی به اسم Secure Sockets Layer یا این که SSL میباشد که اطلاعات را بصورت امن منتقل می نماید.

جابجایی امن داده ها هنگامیکه شما یا این که یوزرها وب سایت شما بخواهید اطلاعاتی امنیتی مانند راز عبور خویش یا این که داده ها کارت عابر خزانه خویش را منتقل نمائید در HTTPS به یاری لایه امنیتی SSL از سرقت این داده ها دوری میشود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:18

تجارب نماد داده میباشد که کلیه نوع سایتی آموزش سئو تکنیکال در گوگل سندباکس Sandbbox قرار می‌گیرند. البته وبسایت های جدید تاسیسی که قصد رقابت در لغات کلیدی دارنده رقابت بالا را دارا‌هستند. بازه زمانی بیشتری در گوگل سندباکس Sandbox خواهند ماند.

چرا وبسایت اینجانب هیچ گاه در گوگل سندباکس Sandbox نبوده میباشد؟

قرار نگرفتن یک وبسایت در گوگل سندباکس Sandbox می‌تواند یک‌سری استدلال داشته باشد: وبسایت پیش از سال 2004 تاسیس شده است. وبسایت لغات کلیدی با رقابت بالا را غرض خویش قرار نداده میباشد. دامنه شما از پیشین تصویب گردیده باشد و بعدا روی آن سایتی را پیاده سازی کرده باشید.

یک تارنما چه مدتی در سندباکس Sandbox می‌ماند؟

ماندن در سندباکس Sandbox از یک تا شش ماه ممکن میباشد بطول بینجامد. بصورت نرمال وب سایت ها، چهار ماه، ماندن در سندباکس Sandbax را تجارب می نمایند. لغت ها کلیدی معدود حریف ممکن میباشد بازه زمانی ماندن در سندباکس را به حدی کم کند که حتی مالکان وبسایت متوجه آن نیز نشوند. وجود کلمه ها کلیدی که رقابت متعددی بر راز آن ها وجود دارااست هم می تواند شش ماه ماندن در سندباکس Sandbox را برای تارنما به ارمغان بیاورد. معدل ماندگاری وب سایت ها در سندباکس برای بیشتر کلمه ها کلیدی اکثر اوقات سه ماه میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:21